سبک زندگی

چگونه می توانم توانایی تعلل را شکست داد؟

هممون دست دست کردن می کنیم. بعضی وقتا چیز بدی نیست ، اما اگه مواظب نباشیم می تونه به چیزی شیطانی و زننده تبدیل شه.

به چه دلیل ، چیجوری میتونم دست دست کردن رو شکست داد؟

این تکنیکای ساده کتک کاری واسه نابود کردن این دشمن مرگبار رو امتحان کنین:

1. بلند شید و حرکت کنین

یکی از بهترین راه ها واسه “تغییر کانال” تعبیر ، تغییر منظره هستش. اگه جانشین تموم روز جلوی کامپیوتر یا تلویزیون بشینین ، اگه جای خود رو بلند کنین ، بعضی از حرکات کششی رو انجام بدین ، در محل خود آهسته دوید ، فشار رو فشار بدین و حرکت کنین اگه تصور شما عوض شه.

2. یادآوریا رو تنظیم کنین

یادآوری روزانه (یا ساعتی) تنظیم کنین که باید چیزی استفاده کنین یا دست کم وقت خود رو بکشین (اگه اونو بترسید). یه چیز دیگه که باید در نظر بگیریم اینه که می تونین یادآوری کنین اگه شما بخواین انگیزه بدین. بعضی از الهامات واسه شما: 30 بهترین نقل قول واسه تأیید واسه برگشت شما به کار

3. یه دوست انگیزه بگیرین

وقتی می خواین خود رو به واقعیت تبدیل کنین هیچی دوست ندارین که کسی در کنار شما نیست. اگه شروع به لغزش عقب انداختن کنین ، دوست با انگیزه شما رو به بازی باز می گردونین.

4. خود رو قبول کنین

شما می تونین این کار رو با شخص دیگری انجام بدین یا حتی با دوستای خود در بالا انجام بدین. یه راه عالی اینه که تغییر خود رو به صورت عمومی اعلام کنین و در مورد اون سر و صدا کنین. شبکه های اجتماعی ، وبلاگ خود رو بنویسین ، نامه بنویسین ، هر چیزی که زمان میبره تا شما رو نسبت به انجام کار جوابگو کنین. شبکه های اجتماعی

5. هر روز چیزی بسازین

مهم نیست که چیه. آثار هنری ، عکسا ، فیلما ، یه ژورنال ، بعضی وقتا که هر کجا باعث اخلاق شما شه و شما رو به کار وادارد. خلاقیت و نوآوری

6. زود بیدار شید

بهترین قسمت در مورد بیدار شدن خیلی زود اینه که ساکت و ساکته. می تونین به محض برخاستن روی چند کارگر بزرگ تمرکز کنین و کار رو انجام بدین که ساعتا در طول شلوغی روز به طول رسید. اگه براتون سخته که زود بیدار شید ، به این مقاله نگاه بندازین که چیجوری زود بیدار شید: چیجوری یه بار زودتر از مواقع شیم و در طول روز انرژی خود رو حفظ کنین

7. زود به خواب برید

اگه زود نخوابید نمی تونه زود بیدار شه و استفاده کنین. ما باید شارژ کنیم و خسته باشیم شک نداشته باشینً انگیزه ای واسه ادامه تعمیره.

8. هنگام رفتن تمیز و تمیز شید

بعضی وقتا می بینم که چقدر یه خرابکاری در زندگی ما هست و جایزه ای داره که اگه انجام شه ، معطل شه. اگه روزانه 15 دقیقه فقط وقت بذارین یا فقط کار خود رو انجام بدین و تمیز کنین (ایمیل ، تمیز کردن فیزیکی ، کارا و چیزای دیگه ای به جز اینا) ، کارایی که باید اونو بکنن زیاد نیست. تشخیص اگه شما می تونین شروع به شستشو کرد ، سخته ، اینجا یه راهنما واسه کمک به شما هست: چیجوری زندگی خود رو شلوغ کنین و استرس رو کم کنین (راهنمای پایانی)

9. کابل رو برش کنین

نشستن جلوی تلویزیون چیز خوبی نیست (تموم وقت). با خلاصه شدن از شر کابل ، اهمیت کاری رو کتک کاری کنین (و یه چیز دیگه که باید در نظر بگیریم اینه که مقید کنین)پس انداز کنین).

10. فقط این کار رو انجام بدین

هممون به هانها رو شنیده ایم. استفاده کنین ، به جای شما موارد جدید رو بسازین ، فقط خودتون رو غرق کنین و به کار بپردازید: راهنمای نایک واسه شکست دادن تعمیر

11. زمانبندی بلوکهای وقتی

اگه میدونید که اگه کارا رو به سررسید داره انجام میشه و شما باید کار کنین ، اگه تقصیر خود رو خارج کنین و چند بلاک وقتی برنامه ریزی کنین. این به شما زمان مشخصی واسه کار میده و به شما کمک می کنه تا دست دست کردن رو از بین ببرین. چگونگی کارکرد اونو در این راهنمای بیاموزید: چیزی که رو که با برنامه ریزی زمانبندی بلوک انجام می شه ، انجام بدین

این مطلب را هم بخوانید :   راهنمای Junkie برای بهره وری برای غلبه بر کمبود وقت

12. لیست کارا

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

مطمئن شین که هیچ کدوم از این اشتباهات مهم روزمره رو انجام نداده اید دادگاه نمیدید.

و این روش درست واسه جفت و جور لیست کارا و انجام کاره.

13. سیستم داشته باشین

ما GTD (انجام کارا) رو پیشنهاد می کنیم ، چون شما دونین که بهترینه: به چه دلیل بهترین سیستم رو واسه به کار گیری شما انجام میده. یه چیز دیگه که باید در نظر بگیریم اینه که می تونین با هدف قرار دادن امتحان کنین که اگه کمک کنین بتونین روی کار خود تمرکز کنین.

14. ایمیلا رو بررسی نکنین

یکی از بدترین کارایی که می تونه شروع کنه “کار” رو انجام میده ، بررسی ایمیلا هستش. بررسی ایمیلا اول صبح خوب نیست یا شما. این شما رو تو یه حالت “غیرفعال” قرار میده.

عوضش ، لیست کارای خود رو بیرون بیارین و شروع کنین یه کار بزرگ انجام بدین. بعداً ایمیل رو بررسی کنین.

15. از شبکه های اجتماعی خلاص شید

فیس بوک ، توییتر ، پینترست ، همه چیز – اونا رو تماماً خاموش کنین تا دست دست کردن رو از بین ببرین. روی وظیفه انجام تمرکز کنین.

16. خودتون وقت بذارین

یه راه خوب واسه رسیدن به محل کار تعیین یه زمان مشخص واسه کار خوده. بگید ، 25 دقیقه (یعنی فوت وفن Pomodoro).

بعد از تایم تعیین شده ، استراحت کنین و هر کاری که می تونین انجام بدین. بعد ، واسه یه مجموعه از زمان دوباره کار کنین.

17. خود رو پیگیری کنین

یکی از بهترین راه ها واسه اینکه بدونین وقت خود رو کجا می گذرونین و وقت آزاد واسه شکست دادن تعجب پیدا کنین اگه پیگیری کنین خودتونه. تعداد زیادی برنامه واسه انجام این کار هست: 18 بهترین برنامه و وسیله مدیریت زمان

مدیریت زمان-time-management

نقاط ضعف خود رو پیدا کنین و اونا رو تغییر بدین.

18. وقتی می تونین خودکار کنین

اگه از انجام کارای مضر در رایانه خود متن استفاده کنین ، تلاش کنین هر وقتی رو که می تونین اونو کار کنین انجام بدین. این باعث می شه که فقط جویی در وقت شما شه و بتونین روی چیزای مهم و خیلی مهم تمرکز کنین.

چیجوری میتونم فهمید که شمآیا باید چیزی رو خودکار کنین یا خیر؟ این مقاله به شما جواب میده: اتوماسیون یا نبود خودکارسازی سیستم با به کار گیری شخصی و شخصی

19. یه لیست پخش بسازین

با بعضی از موسیقیا همراه باشین تا دست دست کردن رو از بین ببرین. یه لیست بازی “کتک کاری عقب انداختن به یه جزئیات” بسازین که با کار شما رو تو یه حالت جریان بذارین.

بعضی وقتا از ایده های لیست پخش رو می خواین؟ اگه این گزینه رو پخش کنین اسپاتیفای و این مقاله رو پرداخت کنین: موسیقی رو واسه تمرکز استفاده کنین (لیستای پخش شده پیشنهاد شده)

ایده

20. ترس خود رو شناسایی کنین و با اون روبرو شید

در بیشتر مواقع ، هنگام تأخیر انداختن از چیزی در ترسیم. تلاش کنین ترس کنین خود رو پیدا کنین و با اون روبرو شید. بعد می تونین شروع به ایجاد و کار کنین.

چه ترانی مانع شما می شه؟ تلاش کنین از ترس خودتون نگاه کنین و با اون روبرو شید: به چه دلیل من به تعویق می افتم؟ 5 دلیل اصلی و چگونگی مقابله با اونا

21. درک کنین که هیچوقت کامل بود بود

اگه نمی تونین چیزی رو امتحان کنین که اگه کامل باشه ، باید راهی واسه ترک زمین پیدا کنین.

هیچی کامل نیست. کمال گرایی می تونه مخفیانه شما رو آزار دهد.

چیزی واقعی و عالی بسازین. این به اندازه کافی عالی میشه

این مطلب را هم بخوانید :   200 توصیه برای درمان افسردگی، نشاط و لذت- قسمت 86

22. حواس جمع شید

بدونین که در همه حال واسه شکست دادن تعالی چه کاری انجام می دید. تو یه سایت ذهنی وبگردی ، کانال تلنگر ، اعلام نظر شعله ور ، بالدرداش نگیرین. مراقب خود باشین.

ذهن آگاهی شما می تونه دقیق شدن و فوکوس کردن وبهره شما رو بهتر کنه.

23. “اهداف” رو واسه روز تنظیم کنین

در اول هر روز ، تعداد کمی از مواردی که شما می تونین اونا رو کنترل کنین. بعضیا سه چیز می گن. این به بزرگی وظیفه بستگی داره.

واسه محدودیت خود مشخص کنین و پایان کار رو هر کدوم از اونا رو انجام بدین ، چگونگی کار اینه: چیجوری باید کوچیک روزانه باعث موفقیت بزرگتر شه

24. به خودتون استراحت بدین

اگه زمان سختی واسه شکست دادن دست دست کردن داشته باشین ، به خودتون سخت نگیرید. یادتون باشه ، شما آدم هستین و ما دوست داریم که بعضی وقتا در کارای شکست خورده خود بشینیم و خورشید کنیم. فقط خیلی با جدیت و تلاش زیاد کار کنین تا از آن خلاصه شید.

در واقعیت ، استراحت به بهره شما کمک می کند کند ، اینجا دلیل این کار رو میارید: لازمه زمانبندی زمان خرابی

25. به وسیله

بچسبید
شما در حال خوندن Lifehack هستین چون ایده آل ایده آل بهره وری و بهره وری رو دوست دارین. من واسه Lifehack می نویسم چون اونا هم دوست دارم.

بهره وری-بهینه سازی

تلاش واسه پیدا کردن ابزاری مناسب واسه استفاده وری می تونه راهی عالی واسه تعمیر باشه. این لیست از وسیله ها واسه شما بسیار به درد بخور میشه: 10 بهترین وسیله به کار گیری وری واسه داشتن وقت بیشتر

26. خود رو سرگرم کنین

به یه فیلم ، نمایش ، موزه هنر برید. دور شدن از کار راهی عالی واسه شکست دادن تعالیم و یه چیز دیگه که باید در نظر بگیریم اینه که به انرژی خلاقانه شما تبدیل می شه.

27. کمتر کار نکنین

یکی از دلایل دست دست کردن ما اینه که اگه من میتونم کار کنم خیلی بیشتر از این کار رو انجام میدم. توقف چند وظیفه ای

پروژه های کلیدی رو شناسایی و شروع کنین و اونو تکمیل کنین. احساس خستگی نمی کنین و می تونین به کار خود بپذیریدردازید.

کم نظریه اساسی بهره وریه.

28. هر روز وقت آروم داشته باشین

ما همیشهً به دنیای دیجیتال وصل شده ایم. ما همیشهً موسیقی یا صدا داریم. این می تونه غیر قابل تحمل و استرس زا باشه و باعث شه ما از کار و زندگی خود هماهنگ نشیم.

هر روز دست کم 15 دقیقه وقت آروم واسه خودتون بذارین تا دوباره تمرکز کنین و با خود باشین. من به شما پیشنهاد می کنم بعضی وقتا این روش ها رو امتحان کنین: واسه خودتون وقتی پیدا کنین

29. حل و فصل نکنین

فکر نکنین که “شما فقط تنبل هستین” و “این راهی که هستین”. لازم نیست و شما مجبور نیستین که باشه. میشه دست دست کردن رو شکست!

خط پایین

اینجا 29 راهی هست که می تونه واسه شکست دادن تعالی تلاش کنین. بهترین مورد رو واسه شرایط فعلی انتخاب کنین و بعد به کار خود برگردین.

اگه می تونین راهنمای مفصلی درباره چگونگی توقف تأخیر باشین ، این مطلب رو از دست ندین

رو دنبال کنین
وقتی نمی دونین چه کاری باید انجام بدین ، کار سخته. یه لیست وظیفه به همراه داشته باشین تا مطمئن شین که درستی انجام می دید اگه باید در صورت مناسب انجام بدین.

دیدگاهتان را بنویسید